İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

21 Aralık 2012 Cuma

Diğer Ganimetler

Keyfimi yaptım Zuzu'yu okula gönderdikten sonra televizyonda haberleri izlemek için uzanmıştım ama uyuyup kalmışım. 
Uyandığımda saat 10'u geçmişti.
Rahatsızlığımı da yavaş yavaş atlatmak üzereyim. biraz öksürük, biraz boğaz yangısı devam etmekte.
Allah'ıma şükürler olsun ki her geçen gün daha da iyi olacak. 
Sabahleyin ayaz olan hava yumuşamıştı karlar erimeye bile başladı diyebiliriz.
İnşallah bu yağan karla bütün mikroplarda kırılır gider.
Gelelim şimdi;
Sinop'tan gelen diğer ganimetlerimize 
İşte bunlar;
Kurutulmuş Yufkalar 
İster Islama yap, İstersen Silör yap..

 Annemin kendi elleri ile yaptığı Erişte
 Ev patikleri LCW'den, Patik ve bir adet çorap.

Zuzu için mevlüt şekerlerinden yollamıştı. Zuzu şekerlere dayanamadı fotoğraflamayı beklemeden bitirdi :)

Annemin yüreğine sağlık ve kesesine bereket versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder