İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

21 Aralık 2012 Cuma

21 12 2012


Herkese Günaydınlar 
Bütün güzelliklerin kilidini kendinde bulunduran "Rabbim" hakkımızda en hayırlı kilitleri açmayı nasip et.
Cumamız bayram tadında olsun inşaAllah. 

Zuzu'yu okula gönderdim  her yer bembeyaz ve soğuk.
Kar yağmaya ara vermiş ancak gece ayaza geçmiş olmalı kaldırımlar kızak gibi kayıyor. Okula, işe gitmeye çalışanlardan bir kaçı oturdu yere.

İstirahatli olduğum son günde biraz daha keyif yapacağım.

Günlerdir konuşulan ve herkesi tedirgin eden ve 21 Aralık (Maya Takvimine) olayına inanlar için hiyaskoyla biten bir gün.
Güne uyandık çok şükür değişen hiçbir şey yoktu olmasınında imkanı yoktu zaten.
Kıyametin kopacağı günü Allah-ü Teala 'dan başka kimse bilemez.
Allah'ım herşeyin hayırlı olması dileğiyle yeni günden herkese tekrar günaydın.

Ben biraz keyif yapmaya ilerleyen saatlerde görüşmek üzere şimdilik hoşça ve sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder