İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

15 Ekim 2012 Pazartesi

Tek başına içilen çay



 
Gününüz aydın, yeni haftanızın hayırlı uğurlu olmasını dileyerek Yeni güne merhaba demek istedim.
Çayın tadının yalnızca bardağın içinde saklı olmadığının anlaşıldığı eylemdir.
biraz da bahanedir çay muhabbete.
tam gitmek üzereyken yanınızdaki dur bir çay daha iç diye uzatırsınız doyumsuz sohbeti. biraz da dudak alışkanlığıdır çay, 
ne yapalım bir çay doldur bari cinsinden.

ama iş yerinde tek başına içilen çay biraz da olsa mecburiyettendir.
iki arkadaş bir araya gelip çay içemez. 
neymiş efendim Gruplaşma olmasınmış, iş yerinde gruplaşmada ne demek oluyor bir türlü anlamış değilim ama neyse...
bizde böyle grup olayları olmasın diye tek başımıza çayımızı yudumluyoruz.


buyrun beraber olsun diyeceğim ama çekiniyorum. 
Ne de olsa iki kişi bir araya gelemez bizim işyerinde :)
Herkese sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder