İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

27 Kasım 2012 Salı

:(


Diyete başlamak istiyorum
Ama bunu nasıl yapacağım bilemiyorum.
Şuan 61.5 kiloyum 
Hedef :54-55 :) 
İkisinden birisi olsunda hangisi olduğu önemli değil
Diyet yapmak için niyetleniyorum
Maalesef arkası gelmiyor. İşten bazı haftalarda 19:00'da çıkıyorum 
Ve eve gidine kadar bazen 20:00 oluyor :(
Sofraya oturdun yemek yedin çay içtin derken saat epey ilerlemiş oluyor.
Gün içinde de abur cubur da yemiyorum ama yinede kilo veremiyorum.
Uzmanlar akşamları saat 20:00'den sonra yemeyeceksiniz diyorlar ne mümkün bizim bazen çaydı, meyveydi derken saat 23:00 olur :(
Spora gitme imkanım da yok 
evde de Zuzu izin vermiyor
Ben nasıl hedefime ulaşacağım :(
Bana yardım edecek kimse var mı acaba ?

10 yorum:

  1. O zaman ben sana çok güzel bir yöntem söyleyeyim :)

    Sabah yataktan kalktığında kahvaltıdan 45 dakika önce yaklaşık 2 bardak ılık su içeceksin ve bunu sürekli her gün tekrar edeceksin...

    Hem iç organları temizleyip, insana enerji veriyor, uyku düzenini oturtuyor, hem de midede tokluk hissi yaratıp kilo verdirtiyor :)

    İnternetten araştırabilirsin, ben sağlık için her gün yapıyorum kilom 52 zaten ama bu şekilde zayıflayanların sayısı da bir hayli çok. Midedeki gazı alıp, göbeği de küçültüyormuş öyle söylüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım tavsiyeni deneyeceğim :)

      Sil
    2. Bir de elma sirkesi ve maydonoz suyu var bildiğim ama detaylı bilgiye sahip değilim :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim melodram :)Elma sirkesi midemi çok ağrıtıyor benim.
      Ama maydonuzu normalde çok severim ve suyunu da içerim :)

      Sil

  2. Canım öncelikle vücut kitle endeksini hesapla bu siteden bakabilirsin.


    http://vucut-kitle-endeksi.hesaplama.net/
    Sonra mekik çekmeye başla, tabi ilk önce ısınma hareketlerini mutlaka yap, her gün günde 15 defa yapsan yeter. ben sodayla çok çabuk zayıflıyorum canım bir şeyler istediğinde sade soda içiyorum biraz, benim sırlarım bu kadar. Tabi herkes sodayı sevmiyor,yada böyle kal ne var 61 çok değilki tabi boyunu bilmeden konuşuyorum,takınca dahada fazla kilo alıyor insan.
    Arada yazda bende bileyim neler yapıyorsun:))) Sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım normal kilolu çıkıyorum :) Vücut kitle hesabında :) Boyum 1.60
      İşte hareket yapabilsem belki amacıma kısa sürede ulaşabilirim.
      Bugün itibariyle karar verdim başlıyorum :))
      Sevgilerin en güzeli sevgiyi paylaşmaktır.
      Benden de sana sevgiler gelsin

      Sil
  3. Canım ben bir şey rica edebilirmiyim? yazılar çok küçük biraz büyütebilirmisin , ben yazılarını okumak için kopyalıyorum kendi yayın yerime yapıştırıp yazı boyutunu büyütüyorum öyle okuyorum sonra tekrar geri gelip yorum yazıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelttim canım. Bu sefer sayfama bakmadan yayınlamıştım :)) Teşekkür ederim. Sayfamda böyle eksiklerim olduğu zaman uyarırsan sevinirim. ve Mutlu oluyorum.

      Sil
  4. merhaba:) ben yıllarca çok yememe rağmen kilo almayan kişilerdendim, sonra yaş ile birlikte alınan hormon ilaçları ve sigara bırakma ile 10 kilo aldım, kendimi tam artık bu yaşlar bu kilo ile olura alışmışken kardeşimin ısrarı ile http://mevsimlerdenroma.blogspot.com/ ile sağlıklı beslenmeye başladım, sonuç http://www.nerodaninciler.blogspot.com/2011/04/before-after.html burada ifade etiğim gibi :) ve artık normal sağlıklı beslenerek aynı kiloyu koruyorum, tavsiye ederim :) uygulaması başta biraz zorlasada geçici bir süreç olduğunu unutmamalısın, kolay gelsin, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hemen incelemeye alıyorum :)

      Sil