İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

14 Ekim 2012 Pazar

Huzur..




Bir nefselik huzurdan gayrı, 

Ne ararız bu dünyada?

Hergün aynı koşuşturmaca ,


Sanki birbirlerinin kopyası günler

Birgünü diğerinden ayıran sadece adları,


Pazartesi, Salı, Çarşamba...

Günler, aylar birbirini kovalıyor,


 Ömür dediğin bir su misali 

Akıp gidiyor farkına bile varmadan ,


Hiç düşünüyor muyuz arasıra da olsa

Ben bu dünyaya neden geldim diye, 


Koca bir ömrü tükettim, elde ne var diye

Bugününün dünden bir farkı yoksa, 


Ömrünü boşa tüketiyorsun demektir

İşin yok, iş ararsın, ne için? 


İş sahibi olmak için mi?

İş buldun, çalışıyorsun, ne için?
Para kazanmak, geçimini sağlamak mi?
Geçimini sağladın, para kazanıyorsun, ne için?
Evlenip bir yuva kurmak için mi?
Evlendin, çoluk çocuğa karıştın, ne için?
Çocuklarının mürüvetini görmek için mi?
Gördün, evlendirdin çocuklarını, ne için?
Torun sahibi olabilmek için mi?
Oldun, hepsine sahip oldun
Bu arada emekli de oldun
Bitti mi?
Ömür denilen yolun sonuna geldin
Bunca yılın sonunda nedir sana kalan?
Huzur mu?
Huzura giden yol bu kadar uzun mu?
Ömrün bu kadar uzun mu?
Varamazsan huzura hebadır ömrün

Ömür dediğin dikenli bir yol, güle uzanan..


ALLAH ŞÖYLE BUYURMAKTADIR: 

“BILIN KI KALPLER ANCAK ALLAH’I ANMAKLA HUZUR BULUR” (RA’D, 28)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder