İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

5 Kasım 2012 Pazartesi

Pazartesi

Hayırlı sabahlar Yoldaşlarım :)
Yeni günden herkese Merhabalar diyerek başlayalım ki 
Günümüz güzel haftamızı ise kazasız belasız bitirmeyi dileyelim sağlıklı sıhhatli bir şekilde...
Cumartesi- Pazar bol bol temizlik yaptım :) 
Bayramı evimizde geçirmediğimiz den kış temizliği yapılmamıştı :)
Cumartesi günü öğleden sonra başladım çalışmaya ancak gece yarısına geldiğimde evin içini biraz olsun bitirebilmiştim.
 Pazar günü de salon ve mutfak beni bekliyordu.
Ev işi yap yap aynı, yapmadığında da ipin ucu hemen kopuveriyor. O yüzden ipin ucunu koyvermemek lazım. 2 gündür sizlerle olamadım. Ara sıra girip baktım size ufakta olsa birşeyler paylaştım ama oturup uzun soluklu sizlerle olamadım.
Pazar günü salonu düzelttim ve mutfağı da daha sonra devam etmek üzere bırakıp öğleden sonra epeydir gitmeyi planladığımız ama bir türlü gitmediğimiz Nilgün Arkadaşımıza oturmaya gittik. Arkadaşımız 1 yılı aşkın bir süre önce ev almıştı, biz ancak gidebildik :(
Ne kadar vahim bir durum öyle değil mi ?
Neyse Arkadaşımıza; Allah ağız tadı ile oturmayı nasip etsin.
Cumartesi-Pazar çamaşır makinası durmaksızın yoluna devam etti.  
Kışın hiç sevmiyorum çamaşır yıkamayı günlerce ortalıkta çamaşır askılığı duruyor. Ama yazın öyle mi astığın çamaşırı çok kısa sürede kurumuş olarak topluyorsun.
Acaba Çamaşır kurutma makinası mı alsam ki ?
Kullanışlı mıdır ki ?
(Kullanan arkadaşlar varsa beni bilgilendirirseniz çok mutlu olurum )

 Allah'a şükür olsun ki hafta sonumuz güneşli geçti. Yıkanan çamaşırlar çok çabuk kurudular. 
Kasım ayında olmamıza rağmen Yazdan kalma son günleri yaşadık diyebiliriz.
Bu günleri çok iyi değerlendirsek aslında çok güzel olacak :)
 Perşembe gününe kadar havalar güzel olacakmış. 
Olsun tabii kış mevsimi Aralık ve Mart aylarında olsa ne kadar güzel ol geç gelirse o kadar güzel olurdu değilmi ?
Yaz mevsimi de söyle ne kadar uzun geçerse o kadar iyi benim için. Ben çok üşüyüp hasta olan birisi olduğumdan Kış mevsimi ile aram pek iyi değil ne yalan söyleyeyim. 
Yine bademciklerim hafiften ağrımaya başladı bile. Daha antibiyotiğimi kurban bayramında bitirdim. 
Uzun lafın kısası 
 Her mevsimin ayrı bir güzelliği olmasına rağmen benim mevsimim "YAZ"...
Ooooo
sabah sabah ne kadar da başınızı şişirdim. Az sonra işe gitmek için evden çıkacağım ilerleleyen saatlerde yine görüşmek dileğiyle...
Allah'a emanet olunuz...
Hayırlı mesailer ve iyi hafta geçirmeniz dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder