İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

17 Ağustos 2012 Cuma

Tatil Vakti


G Ü N A Y D I N


Şeker tadında  bayram geçirmenizi temenni eder,
 iyi tatiller diyerek size 
G Ü N A Y D I N  
demek istedim.
:)


Biz Gidiyoruz..
Tatil vakti geldi şükürler olsun ki.
Bayramla birleştirip biraz tatil yapalım diye düşündük.
Tatilimiz 1 aya yakın bir süre olacak. Bu zaman zarfında sizlerden ayrı kalacağıma çok üzülüyorum, sizlere böyle alışmışken sizlerden ayrı kalmak zor gelecek.
Bu gece evimizde iftarımızı yaptıktan sonra yola çıkmayı düşünüyoruz.

Hepiniz Allah'a Emanet Olun...

Sizi özleyeceğim sizde beni özleyin tamam mı :)

İzinden dönmek nasip ederse inşallah size bol resimli postlar hazırlamayı düşünüyorum.
İzinden sonra görüşmek dileğiyle...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder