İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

31 Mart 2012 Cumartesi

Yağmur

Sizlere dün akşam yağan yağmurdan bahsetmeyi unuttum canlarım.Epeydir böyle yağmur yağmamıştı Bilecik'te. İlk geldiğim yıl olan 2007 yılının bahar mevsimine geçtiği dönemlerde bu yağışları görmüştüm ama son 2 yıldır hiç böyle yağış düşmemişti Bilecik'e. Akşam 19:00'da iş çıkışında yağmurun dinmesi için dua etmiştik. Ama yağmur şiddetini iyice artırarak yağmaya başladı. Tabi ki bizde sabah evden çıktığımızda hava çok güzeldi , bilemezdik ki işten çıkarken yağmura yakalanacağımızı.İş yerinden çıktık elimizde ne şemsiye, ayağımızda ne de botlar var.Ve o kadar şiddetli bir yağmur yağıyor ki tepeden tırnağa ıslandık:) İş yerinden direk eve gidemediğimden kuzumu Ayten Teyzesinden almam gerektiği için yolum biraz daha uzadı haliyle biraz daha ıslandım. 
Kuzumda demez mi bu kadar yağmur ne zaman yağmış anne?  :) Camdan dışarı bakmamışlar sanırım hiç, Tabi Kuzum için eğlenceliydi eve gitmek onun en çok sevdiği şey ıslanmak ev ile Ayten teyzemizin arası 10 dk. ama bizim eve gitmemiz yarım saati buldu. O mutlu olsun da varsın  gerisi önemli değil. Dün akşamki yağmur gece yarılarına kadar şiddetini sürdürdü, sabah uyandığımızda güneşi görünce bizimde yüzümüz gülmeye başladı. Güneşi görmek hepimizin yüzünde tebessüme sebep oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder