İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

2 Nisan 2012 Pazartesi

Nisan Ayı

Günaydın Canlar; 
   Nisan ayına girdik hem zamlarla, hem kar yağışı ile hemde hiç bir siteye giremeyerek. Nisan 1 şakası olarak güzel zamlar yaptılar aldığımız ne ki bir de daha fazlasını ödemek zorundayız. Sabah uyandım ve kar yağıyordu. Gerçekten şaka gibi Nisan ayına girdik yeniden kış mı geri geldi. Havaların dengesi tamamen bozuldu. Sabah sabah Youtube ve  Facebook'a gireyim dedim GİRİLMEZ uyarı ile karşılaştım. Her şeyimizi engellediler bu ne yaa. Aile ve Çocuk profilindesiniz bu siteye  erişim yoktur diyor.  Nasıl bu profili değiştireceğim içinizde bilen var mı acaba ?
Günün ilerleyen saatlerinde yeniden görüşmek üzere kendinize iyi bakınız.

4 yorum:

  1. ilk defa duyuyorum,
    geçen gün bir bloga girerkende aynı uyarıyı verdi
    gayet mazbut dikiş diken sevimli bir arkadaşımızın bloguydu,
    bir şey öğrenirsem sanada da bahsederim canım,
    çekilişime beklerim,
    hayırlı günler sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. 4+4+4 diyoruz biz bu zamlara, kapı gibi:)
    Aile ve çocuk profili için İnternet servis sağlayıcının bayisi, çağrı merkezi, online işlem merkezinden herhangi birine başvurarak devre dışı bırakılabilirsin. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok tşk ederim Canlarım :)

    YanıtlaSil
  4. Telekomu arayın, bu konuda sizi yönlendireceklerdir.

    YanıtlaSil