İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

3 Mart 2012 Cumartesi

Kar Kar Kar

Cumartesi sabahına yağmurla başlamıştık. Daha bir kaç gün önce yağan karların üzerine yağan yağmur nedeniyle her yer cıvık cıvık olmuştu. Kar yağması güzel insana huzur veriyor o bembeyaz görüntü. Bu yıl Bilecik yeterince kara doydu. Aralıklı aralarla bile olsa epey bir kar gördük. Artık güneşin içimizi ısıttığı günlerin gelmesini dört gözle bekliyorum :)) Şimdi yağan yağmurun üzerine tekrar kar yağmaya başladı :( Ve yine yerler beyaza büründü. 


 Fotoğraf çekmek için biraz dışarı çıktığımda Şeyh Edebali Türbesinin kar manzaralı hali 


Çalıştığım yere kuzum geldi Ayten teyzesi ile beraber beni görünce durur mu hemen başladı ; Anneeee Hadii evimize gidelim demeye  :)) Bende gitmek istiyorum eveeeeee.. Biraz bilgisayarda oyun oynadı ve artık gitme vakti gelmişti. Kuzuyu öyle kolay değil kandırmak sende gel lütfennnn anneeee :(  Dedim sana Ayten Teyzen istediğin çikolatayı alacak (Ozmo'nun Çikolatalı Dondurması)diyerek yanımdan ayrıldı. Seni çok seviyorum Kuzucuğum. Çünkü kar iyice şiddetlenmeye başlamıştı gitmeleri gerekiyordu.
   İşten çıkmamıza 2 saat kaldı (Şuan saat 16:00 biz işten 18:00'de çıkacağız).
Kar ilk başta yağmaya başladığındaki şiddetini bırakmış olmasına rağmen hala yağmaya devam ediyor. 
Herkese mutlu hafta sonları...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder