İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

3 Mart 2012 Cumartesi

 İş çıkışı karlı manzaralar 

                                               


Bugün yapılan  alışverişte alınan sevimli malzemelerim hepsini çok uygun fiyata temin ettim :)
                                          Tepsinin fiyatı 7 Tl. den 4 Tl. ye alındı
                                           6 adet kupa alındı tanesi 6 tl.den 4 Tl.ye 
                                           Özellikle bisikletli olan Kupayı çok sevdim

Yorgun ve yoğun bir hafta sonu iş çıkışı eve geldiğinizde süpriz olarak alınan hediyeler kadar güzel bir şey yoktur. Teşekkürler Canım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder