İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

2 Kasım 2016 Çarşamba

Anlamaya Çalışmak..


NAZAR DUASI

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ


Merhaba Blog;

Merhaba Blogcanlarım;

Yeni güne Günaydınlar...

Koskoca bir yılın daha sonralarına yaklaşıyoruz. Zaman o kadar hızla akıp geçiyor ki yetişmek mümkün değil. Allah'ım önce sağlık sıhhat versin evelallah herşeyin üstesinden geliriz. Gerçi ben yıl sonlarını sevmiyorum. Neden mi? Çünkü 30 Aralık 2006 yılında babam vefat etti. Bu yüzdendir benim için yeni yıl hep hüzün ile başlar. :( Allah'ım mekanını cennet eylesin Canım Babam...

Buralara pek uğrayamasam da sürekli takıldığım bir instgram hesabım var. Buraya oturup uzun uzun yazamaya pek vaktim olmuyor ancak instgram hesabım aktif olarak kullanıyorum beni takip etmek isteyen dostlarımı sayfama bekliyorum :)  Gerçi bu sayfada bol bol kahve sunumu mevcut.

Bakmak isteyen olursa adresim :  Sinoplugul   

"Anlamaya çalışmak" diye başlık attım ancak bir türlü konuya giriş yapamadım...

İnsanları anlamaya çalışmak mı o da ne dermişim :) İnsanları anlamak çok zor çeşit çeşit insan var. Geçen instgram hesabıma @aytenn677 adlı kullanıcı beni taklitçilikle itham ediyor. Yok efendim bir instgram kullanıcısı gibi sunum yapıyormuşum, yok onun sunumları daha güzelmiş, yok aynı fincanlar ve ürünleri alıyormuşum vs.... Sanki satılan ürünleri kişiye özel üretimlerde sadece onda olacak.  Resmen  sinirlerimi zıplattı ama şunu da biliyorum ki beni çekemeyen birisiydi. Belki de tahmin ettiğim kişi o kişi.. Çünkü bu onun kaçıncı olayı. Sürekli isim değiştirerek benimle uğraşıyor. Uğraşsın bakalım uğraşabildiği kadar. O zatı muhterem kişiyi Allah'a Havale ediyorum.   

Ne demiş Hz. Mevlana  "Beni bilen bilir bilmeyende kendisi bilir" yada  başka bir sözde " Ya Olduğun gibi görün, ya da göründüğü gibi ol" .

Ben bu yaşıma kadar kimseyi taklit etmedim ama çok taklit edildim. Ve  bu yaşımdan sonrada kimseyi taklit etmeye ihtiyacım yok.

Hepinize Musmutlu günler diliyorum Canlarım :) 

Ve sizleri  Sinoplugul  instgram hesabıma bekliyorum ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder