İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

19 Şubat 2014 Çarşamba

Mola'nın Özeti


NAZAR DUASI

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

11 aylık vermiş olduğum molada hayatımda epey bir değişiklikler oldu. Sağlık sorunları ile uzun bir süre uğraştım. Ama çok şükür ki sağlığımıza kavuştuk. Allah'ım tekrarını yaşatmasın. 
Sağlık sorunları ile uğraşırken iş yerinde problemler hat safhayı aştı ve çekilir çile olmaktan çıkmıştı. Uzun zamandır yer değişikliği için gitmediğim kapı, konuşmadığım insan kalmamıştı. Ama bu sefer Yüce Allah'ımın izniyle Kasım ayında Kurumlar arası yer değişikliğimi yaptırabildim. Yer değişikliğimi yapan  kişiye binlerce kez teşekkür ederim. Allah razı olsun.
 Yeni işimizde Allah utandırmasın diyelim.
3 ay bitmek üzere ve çok şükür işler yolunda gidiyor. Eski o stresli günleri düşündüklerin yine moralim bozuluyor. Hele ki o iş yerinde kalıpta hala o problemleri yaşayan arkadaşlarım adına. Allah onlarında yüzüne baksın diyeyim. Gönüllerinde ne varsa onlara da nasip eylesin.

11 aylık zamanı üç beş satıra sığdırmak kolaymış ama yaşarken ne kadar da uzun zamandı. Ve arkama dönüp baktıkça ne günlerden geçmişim Allah'ım inşallah tekrarını göstermez.

Hoşça ve sevgiyle kalın...
Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer,
oturup saymazdım eski yanlışlarımı,
kusursuz olmaya çalışmaz, rahat bırakırdım yüreğimi
Jorge BORGES

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder