İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

22 Şubat 2013 Cuma

1 Yaşındayım


Herkese Hayırlı Cumalar diyerek yazacaklarıma başlamak istedim.Blog açtığım ilk günü bugün gibi hatırlıyorum. Ve şunları söylemiştim ;

"Bugün bende kendime bir tane blog açtım, 
sürekli takip ettiğim bloglar vardı onları okurken çok zevk alıyordum. 
Bende bir tane kendime açayım dedim 
inşallah eğlenceli, zevkli ve ilginizi çeken ürünleri ortaya koyarım. 
Benden desteklerinizi  eksik etmezseniz çok sevinirim."

İlk başlarda hiç umudum yoktu. Acaba bu işi becerebilecek miyim, beni de takip listesine ekleyenler olacak mı derken bugün 100 kişinin üstünde takipçim var. Beni bu yolda yalnız bırakmayanlara çok çok teşekkür ederim. 
Bir tanecik yorum gelse mutluluktan havalara uçuyorum takip ediliyorum ve paylaştıklarımı okuyanlar var diye :))
Yavaş yavaş tanınmaya başlandım ve hala tanınmaya devam edeceğim Allah'ın izniyle..

Bizi zamandan,mekandan,mesafelerden,isimler ve cisimlerden öte ,ruhlarımızın buluşturulmasından sebep, gönül bağı kurmuşuz, gönüldaş olmuşuz.

Bize varsa yoksa muhabbet,sıcacık,içten,samimi bir sohbet gerek!

Allah daim etsin muhabbetimizi, sohbetlerimizi, iki cihanda da ayırmasın  beni DOSTLARIMDAN!

Benimle beraber bu yolda olanlara binlerce kez teşekkürler teşekkürler.....

4 yorum:

  1. öncelikle hoşgeldin..
    aynen bende katılıyorum yazdıklarına aynı düşüncelerle açtım bende bloğumu
    nice seneleree..
    inşallah bende görürüm 1. yılımı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk arkadaşım.
      Hepimize nice seneler olması dileğiyle.
      Teşekkürler

      Sil
  2. nice senelere diliyorum. Seni tanıdığımız aramızda gördüğümüz için çok memnun oldum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Bende sizleri tanıdığım çok memnunum.

      Sil