İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

27 Aralık 2012 Perşembe

Tahinli Kek

Herkesin hayırlı akşamlar olmasını temenni ederek yeni bir posta başlamak istedim. Dün gece çok rahatsızlandım. Sabah olur olmaz Zuzu'yu okula gönderdim ardından bende Aile Hekimimiz Ethem Hocanın yanına gittim. Bugün aile hekimimizin sakin günüydü çok sıra beklemeden muayne olmak için yanına girdim. Daha geçen hafta antibiyotik bitirmiştim ancak bu sefer sağ tarafım tamamen iltihaplanmış dedi 14 adet iğne ve istirihat verdi. Pazartesi günü tekrar kontrole çağırdı. Bu yıl benim FARANJİT peşimi bırakacak gibi görünmüyor.

Ve epeydir sizlere Doğukan ile ilgili haber vermemiştim. Biraz önce Doğukan'ı aradım ve Allah'a şükürler olsun ki çok iyiyiz dediler. Doktorumuzu bekliyoruz gelirse ne zaman taburcu olabileceğimizi söyleyecek dedi. Allah'a şükürler olsun ki kötü günlerde çok gerilerde kaldı. Sağsalim aramıza yeniden dönecek Doğukan'ımız. Allah'ım nerde kimin hastası varsa sen şifa ver Allah'ım.

Epeydir yapmak istediğim keki bugün evde olmam nedeniyle yaptım.  Eşimle beraber yedik ve bizler çok beğendik. 

Umarım sizlerde beğenirsiniz diye sizlerle paylaşmak istedim.


Gelelim Tarifimize

İçindekiler;
3 yumurta
3 çay bardağı şeker
3 çay bardağı un
Yarım çay bardağı tahin 
Yarım çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı ceviz
1 paket kabartma tozu

Yapılışı;
Şeker ile yumurtayı mikserle 5 dk. çırpalım.
Tahin,sıvıyağ, ceviz ve sütü ekleyerek biraz daha çırpalım.
En son olarak un ve kabartma tozunu eleyerek ekleyelim
180° derecelik fırında pişirelim.
Afiyet şeker olsun :))


4 yorum:

  1. Canım benim çok geçmiş olsun, dikkat etmek lazım faranjit bir geldimi gitmek bilmiyor, canım adaçayı kaynatıp gargara yapsana sürekli, ben bir de ballı zencefil şurubu içiyorum, tarifini yayınlayamadım ama ben yararlı olduğuna inanıyorum!Tarifini istersen yazarım ok canım!
    Bu arada bu sağlıklı keki de es geçmek olmaz, eminim çok lezzetli olmuştur canım, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne kadar dikkat edersen et geliyor işte. Toz ve soğuk hava mahfediyor beni.
      Adaçayını ben normalde çok içerim gargarada yapıyorum ama gitmeyince gitmiyor.
      Tabiki yayınlamanı isterim.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  2. hııım çok severim bu keki, azıcık da pekmez katıyorum ben.

    YanıtlaSil