İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

27 Aralık 2012 Perşembe

Değmesin Yağlı Boya Çekilişi


Sizlere güzel bir çekiliş duyurusu yapmak isterim. Sevgili değmesin yağlı boya blog sahibesinin güzel bir çekilişi varmış bende onun sayfasını hiç değiştirmeden olduğu gibi kopyaladım sizlerle paylaşmak istedim. İşte katılmak isteyenler  Buraya tık tık                       

Ocak ayı şablon çekilişim-Let's start!!

Hayirli geceler dostlarim..bilgisayar elime gecmisken bir an once Aralik ayi sablon cekilisimi duyurmak icin elimi hizli tutmaya calisiyorum..firsat bu firsat derken bir an evvel duyurarakistiyorum..
Gecen ayki sablon cekilisimin talihlisi canim Aysegulum Bir tutam kekik blogu olmustu..Canli gormek isteyenler linke tiklayabilirler..
Sablonu arzu ettigi gibi tasarlanarak teslim edildi oldukca da begenilmisti..
Cekilisimin once kisa bir aciklamasi ardindan da sartlarini belirtecegim canlarim..evvela sablon cekilisime sadece sevgili dostlarim yani siz izleyicilerim katilin istiyorum..
Olur da sansiniz yaver gidip talih size gulerse arzu ettiginiz ozelliklere sahip sifir bir sablon tasarimi kazanmis olacaksiniz..

Katilacak olan butun dostlara kolayliklar ve bol bol sanslar dilerim..
Sartlarim bu sekildedir..

1-Izleyicim olmaniz
2-Cekilis etkinligimi bloglariniz ve sosyal aglardan en az birinde duyurmaniz..
3-Kampanya bloglarin katilmamasini ozellikle rica ediyorum.
4-Duyuru linklerinizi size ulasabilecegim mail ve blog adlarinizla yorum kutusuna birakmaniz..

Herkese simdiden bol sanslar diliyorum..

Bu cekilis katilimlari Ocak ayinin 15ine dek surecektir talihli o gece belirlenecektir..




Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder