İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

14 Aralık 2012 Cuma

Keyfim


Önce Eşimi işe yolladım.

Sonrada Zuzu'yu okula gönderdim.

Baktım ki evde öyle bir sessizlik hakim olmuş

Benimde işe gitmeme iki saatlik zaman dilimi varken

Evi de topladığım  halde daha çok zaman kalmış  diye düşünürken, aldım elime bitki çayımı ve epeydir okumaya fırsat bulamadığım kitaplarımdan bir tanesi.

İşte keyif  buna denir olsa gerek ...

İşe gitmeden iki saatlik zamanda keyif  yapabilmek

Bunu kimler yapmak istemez ki?

Muhteşem bir güne başlangıç...

Dünyadan soyutlanıp, herşeyi bırakıp, sadece kaybolduğum bu zaman diliminin
keyfini çıkababilmek

Olmasa ne yapardım bilmem.

Herkese Günaydınlar..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder