İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

28 Kasım 2012 Çarşamba

Dua Etmenizi İstiyorum

Dün akşamki yayınımda Organ Nakli yapılan küçücük bir sabinin yani Doğukan'ımızın rahatsızlandığını yazmıştım.
Bugünde sizlerden Dua etmenizi istiyorum arkadaşlarım.
Doğukan'ın dün akciğerlerinin su topladığından bahsetmiştim.
Ama sabahleyin öğrendim ki akciğerlerinin toplamış olduğu suyun  kalp kapakcığına sıvı atmış, kalp kapakçığında açılma meydana gelmiş ve bugün tekrar geçirmiş olduğu ağır ameliyatın aynısı olacakmış :(
Birazdan Doğukan ameliyata girecek ve Allah'ın izniyle başarılı bir ameliyat geçirecek.
Ve
Sizlerden Doğukan'ımız için dua etmenizi istiyorum.
Bilen arkadaşlar lüften Doğukan için Yasin Şerif veya bildiği duaları okuyabilirler mi?
Allah'ım sen bizlere bağışla Doğukan'ımızı :(
 Gülen Yüzün hiç solmasın Doğukan'ım 

8 yorum:

  1. Adsız28/11/12

    Allah yardımcısı olsun inşallah..
    Dualarımız sizinle,
    hayırlı haberlerini alırız inşallah,acil şifalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun
      İnşallah hayırlı haberler alırız

      Sil
  2. allah yardım etsin çok zor süreçler buzamanlar..

    YanıtlaSil
  3. Dualarım yavrumuzla..
    Rabbim yar ve yardımcısı olsun inşAllah..

    YanıtlaSil
  4. şu anda okudum,gözlerim dolu dolu açtım ellerimi yaradandan acil şlfa diledim.Allahım kabul etsin hepimizin dualrını,iyi haberler ver inşallah yarın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah'ım dualarımızı kabul eylesin.
      İnşallah yarın güzel haberler vermek nasip olur..

      Sil