İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

14 Ekim 2012 Pazar

Hafta sonunun son saatleri


Hepinize mutlu hafta sonları diliyorum. 
Hafta sonunuzu iyi değerlendirin. Sevdiklerinizle ve ailenizle birlikte vakit geçirin.
Çünkü hayat sevdiklerinizi ertelemek için çok kısa...
Hepinize sevgi ve saygılar dilerim... 

Ne kadar da çabuk geçiyor zaman. Sizden ayrı kalalı bir hafta olmuş ve bana daha dün yazmamışım gibi geliyordu. Bugün blogu açınca fark ettim ki bir afta olmuş meğerse. Sizlerle paylaşacak o kadar çok şey var ki..
İş yerinde şuan için herşey o kadar güzel gidiyor ki. (Maşaallah diyelim de nazar değmesin)
İzinden dönerken kendi kendime söz vererek işe başlamıştım. Ne kadar olumsuzluk olursa olsun pozitif olarak olaylara bakacağımı.
Negatif gözle değil pozitif olarak değerlendirmem gerektiğini ve bunlar oluyorsa bir hayır olduğunu düşünmem gerekiyor demiştim.
Ve gerçekten de çok faydalı oldu ve gerçekten de çok doğrumuş;
 negatiflik her zaman negatiflik getirir. 
POZİTİF YAŞA Kİ NEGATİFLİK HAYATINDAN ÇIKSIN.
Perşembe gecesi Zuzu çok rahatdızlandı. Sabahı zor ettik çok şükür ki ateşimiz 38 dereceden yukarı çıkmadı. Ama sabaha kadar ateş ve kusma devam etti. Ne kadar da zor oluyor ya acile de götürmek istemedik çünkü acilde çocuğa doğru düzgün bakmayacaklardı. Sabahleyin aile dokturuma götürdük. Zuzu'yu okula gönderemeyeceğim için iş yerine gidip müdüre hanımdan izin aldık. Saolsun ki izin verdi. Cuma gününü oğluşumla beraber evde dinlenerek vakit geçirdik. Şimdi çok şükür sağlığına kavuştu. 
İlerleyen saatlerde hafta içinde olanları sizinle paylaşmak üzere..
Hayırlı hafta sonları ve iyi akşamlar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder