İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

5 Eylül 2012 Çarşamba

Mahalledeki Düğün


Bu yılki Yıllık izin çok güzel tüm hızıyla geçmeye devam ediyor.
Bugün mahallemizde Sünnet düğünü olacağını öğrendik. 
Karşı apartmanların arasında hazırlık başladı. 
Düğün sahibinin 3 tane çocuğu vardı.
Çocuklarının isimleri A.Buğra-Y.Atakan ve M.Atabey 
Çocukların Allah damatlığını da göstersin diyelim.
Çocukların babası önce masa, sandalye,ışıkları hazırlamakla başladı.
 Sinop'ta düğünlerde olmazsa olmazdır Davul-zurna 
Davulcu çaldı düğün sahipleri oynamaya başladı.

 Zuzu'da çalan davul-zurnaya dayanamadı balkonda oynamaya başladı.

 Akşam 19:00 da konvoy yaptılar onu fotoğraflamaya yetişemedim.
Konvoyu da yapıp geldikte sonra eğlence tam gaz devam etti.
Çalgı ekibi geldi. 
Başladı eş-dost, konu-komşu oynamaya 
Kop kop diyerek bizde balkonda oynadık. Kendimizi çekmeye fırsat bulamadık.
 Arkası dönük olan beyaz tişörtlü olan adamı izlemekten balkonda kendimizi alamadık. 
Değme dansözler halt etmiş yanında bir kıvırtması vardı ben bile onun kadar oynayamam :)
O kilosuna rağmen yerlere bir eğilmesi vardı ki görülmeye değerdi


Eğlence gece 23:00'te bitti. Ama onlar bahçede biz balkonda kurtlarımızı döktük.
 Düğün sahibine çocuklarının damatlığını da göstermesi dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder