İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Porland


Bu arada bizimde artık tatil vaktimiz geldi çattı.
İzine çıkmaya sayılı günler kalmışken biraz alışveriş yapalım,
 gittiğimiz yerdeki dostlarımıza hediye alayım dedim. 
Ama dün nedense üzerimde bir ağırlık vardı. 
Gitmiş olduğumuz Porland Porselen Fabrika ve çadırından bir şey almadan çıktım geldim. 
Ancak o kadar güzel yemek takımları, kahvaltı takımları, havlular, masa örtüleri vardı ki anlatamam.
Ama ben niye dün hiç alışveriş yapamadım. Hala anlamış değilim.
Oysa ki oraya gidene kadar şunları şunları alacağım diye söylerken kendi kendime,
 bir şey alamadan gelmek çok üzücü :)
Gidene kadar bekli bir kez daha uğrarız..

Bambu takımına bayıldım




Sunumu güzel yapmışlardı satış mağazasında ben yanıma makinayı almadığımdan size katalogtan bir kaç çekim yaptım ama pek güzel görünmüyorlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder