İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Annem




Ben annemi çok sevdim, O'nun kadar sevemeyeceğim diğer bütün kadınlardan özür dilerim ve hiç bir sevgiliyi O'nun kadar her gün biraz daha fazla sevemeyeceğim!
Yeryüzünde hiç kimse O'nun kadar tatlı olamayacak!, 
O'na nazlanmak kadar, kimsey
e nazlanmak bu kadar güzel olmayacak!
Ve Allah biliyor; kimse O'nun kadar güzel konuşamayacak!
Kelimeler cümleler O'nun söylediği kadar güzel olmayacak
ve sonra kimselerin sesinin her hali ömrüme ömür katmayacak!
En güzel anılarım annemde saklı; sadece sevmekten çok daha fazlası!
İlk emekleyişim,ilk gülüşüm, ilk oturmam, ilk yürüyüşüm; eminim ki annemin de en güzel hatıraları!
Ve en güzel duaları, en güzel dilekleri; biliyorum ki benim adıma olanları. 
Alıp başını hiç bir zaman gitmeyecek; sanki dün sevdiğini söyleyen O değilmiş gibi bugün terketmeyecek.
Tüm emekleri hiçe sayıp bir kısa mesajla "bitti" demeyecek(!)
Çünkü O beni olmamı istediği gibi değil, olduğum gibi sevecek!
Hem zaten hiç kimsede O'nun kadar güzel yemek yapmasını hiç bir zaman bilmeyecek!

Cihad KÖK yazıları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder