İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Hayırlı Sahurlar

Bugün öyle geç kalkmışız ki Zuzu'yla beraber 
uyandığımızda saat: 13:00 olmuştu.
Vücudumuz iyice dinlenmiş olarak uyandık. 
Uyandığımızda hava o kadar güzeldi ki bir den hava kapattı 
ve 
Haziran ayından beri bir damla yaş düşmeyen şehrimize yağmur yağacak diye çok sevindik.
Zuzu ile beraber evimizin arkasında bulunan bahçeye çıktık biraz ıslanalım diye 
ancak o kadar çok gürültüsüne ve şimşek çakmasına rağmen şehrin merkezine o kadar az yağış düştü ki..
Şehrin çıkışında yer alan 2.Organize Sanayi sitesinde hayat felç olmuş,
o kadar çok yağmur yağmış ki.
Bizde yağmur yağsa bahçedeki mahsuller biraz ıslansa diye baktık 
ancak yapraklarını ıslattı toprağa fazla yağmur düşmedi.


Fotoğrafları çektiğim sırada iri iri yağmur taneleri düşüyor
ve 
bir yandan da güneş güzel yüzünü çıkartmak için bulutlar arasında kendine yer arıyordu.
Keşke biraz daha yağmış olsaydı, biraz serinlerdik.
Yağmurda Zuzu ile ıslandıktan sonra eve geldik ve iftar için bir şeyler hazırlamaya başladım.
Bu akşam ki iftar yemeğinde eşimin isteği yemekleri yaptım. 


Mercimek Çorbası


Havuçlu Barbunya 


Salçalı Bulgur Pilavı


Cacık 



Bahçede yetiştirdiğim Domates ve Biberler



İyi Geceler, Hayırlı Sahurlar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder