İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

21 Temmuz 2012 Cumartesi

Hoş geldin Ramazan


 "Ey İman edenler! Oruç sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı"


Selam Canlarım;


Mübarek Ramazan Ayının cümlemize hayırlara vesile olmasını, bereketli, hoşgörülü, sabırlı olmanızı nasip ederim. Şu sıcak aylarda, uzun saat oruç tuttuğumuz oruçlarımızı Allah kabul etsin.



Epey bir süre sizlerden ayrı kaldım. Ama kafamı dinleyip kendime gelmem gerekiyordu. Sizden ayrı kaldığım zamanda anladım ki dost diye bir şey kalmamış her şey çıkar, menfaat olmuş. Yeni dost kazandım diye bir şey yok ne varsa insanın eski dostlarında var. Eski dostlar senin içini bilir dışını bilir neyi söylediğini anlarlar. Bu yüzden daha konuşup da ne kendimi ne de sizleri üzmek isterim. 

nisan ayından beri sizlerle görüşmemişim ama bu zaman zarfında okadar çok şeyler yaptım ki ilerleyen günlerde hepsini sizinle paylaşacağım çünkü sizleri çok özledim. Konuşmaya dertleşmeye çok ihtiyacım var. 

Şimdilik hoşçakalın. Görüşmekdileğiyle...


Oruç perdedir. Biriniz birgün oruç tutacak olursa kötü söz sarfetmesin, bağırıp çağırmasın. Birisi kendisine yakışıksız laf edecek veya kavga edecek olursa “ben oruçluyum!” desin...

1 yorum: