İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

5 Mart 2012 Pazartesi

Pazartesi..



Selam Canlar;
            Yeni bir günün , yeni bir haftanın mutlu huzurlu geçirmenizi ve uğrunuzun açık olmanısını temenni ederek postuma başlamak istedim.  
           Yeniden maratona devam. Hafta sonundan sonraki pazartesi günleri ve sendromunu hiç sevmiyorum. Çalışmamış olsaydık böyle bir derdimiz olmazdı. Yoruldum artık biraz dinlenmek istiyorum. Soğuk geçen hafta sonunun ardından güneş bugün güzel yüzünü bizlere gösterdi. İnşallah artık soğuk günler geri gelmez. Baharın gelmesini büyük bir heyecanla bekliyorum. Artık çok sıkıldım böyle soğuk ve kasvetli havalardan :) 
           Dün evi temizlerken oğlumun dolabına başımı vurmuştum ve başımda şişlik meydana geldi. Bugün o şişlik devam etmekte ve başım felaket ağrımakta :( yazmak istediklerimi bir türlü derleyip toparlamayadım. Bugünlük benden bu kadar canlar size bir klip ii dinlemeler
                                  Hande Yener-Teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder