İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

31 Mart 2012 Cumartesi

Güzel Bir Cumartesi günü


Selam Canlar;  
            Epey zamandır fırsat bulamadım bilgisayar başına geçip bir şeyler karalamaya :) , sebebi malum Kuzum bize izin vermiyor. Hafta içi Ayten teyzesinde  olması akşamları benim işten geç çıkmam ve yorgun olmamı fırsat bilip bizlere bilgisayara geçmeyi engelliyor. Ama sizleri de o kadar çok özledim ki anlatamam sizlerle yaptıklarımı paylaşmak o kadar güzel oluyor ki. Kendimi yalnız hissetmiyorum. Bugün işte olduğumdan dedim vakit varken sizlerle olmak istedim.
          Bir haftayı geçmiş sizlerle beraber olmayalı öyle çok şeyler yaptık ki geçen hafta Bursa İkea'ya gittik. Yine durmadık bir sürü malzeme aldık geldik. Hepsi lazım olan şeyler ama gel de anlat erkeklere :) Poşetlerken yüzünün aldığı şekli görmenizi isterdim :))

                              Yollara düşmeden önceki  halimiz
                                  Bursa İkea
                               Saruhan  ve Çınar

İKEA'DAN ALDIKLARIM :)
Evde fırsat olup resimlerini çekemedim; Bende size katalogtan resimlerini indirdim :))
Vazo Tanesi :1,00 Tl.

                                                          Kumaşlar Metresi :14,95 Tl.
                                                       
Yapay Çiçekler Tanesi 1,95 Biz Turuncu, olanlardan aldık :)

Saruhan'ın odasına yapmış olduğum sedir için almış olduğum minderler Tanesi 29,95 TL.

Tutacak Biz yeşil olanı aldık :) 2'li :2,95 Tl.

Ekby Raf ve Desteği;  Rafların  Tanesi :12,95 Tl. , Raf  Destekleri : 1,50 Tl. 

Bu aralar kendimi alışverişe verdim. Ne edecem bilmiyorum dayanıyorum insan aldıkça alası geliyor :) Tchibo'dan alış veriş yaptık ve onlarda geldiler :) 

 O kadar büyük koliye koymuşlar ki bizde dedik o kadar çok şey mi aldık :)

                                         O büyük koliden çıka çıka bunlar çıktılar :)



2 yorum:

  1. :)) kolileri görünce eşinin yüzünün şeklini anlayabiliyorum eyvah demiştir :) aslında erkekler alışverişi hiç sevmez en pahalısının en iyi olduğuna inanırlar hep:) birde kızarlar biz hesaplısını arayınca:)) çok güzel şeyler almışsınız güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. tşkler canı m :) eşimle alışverişlerimiz her zaman böyle sonuçlanıyor

    YanıtlaSil