İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

24 Şubat 2012 Cuma

OĞLUMA

Miniciktin dünyaya geldiğinde
Canıma can kattın güüzel evladım
İlk çocuğum ilk heyecanımdın
Yine de iyi analık yaptım Saruhan'ım

Seni Allah'ım dan diledim
Hep hayırlı olmanı dilerim
Ömrün başarıyla dolsun isterim
Canımın içi güzel Saruhan'ım

Ömrünü uzun etsin Allah'ım
Seninle olsun hayır dualarım
Gözümün nuru güzel Saruhan'ım

Hastalık dert yanına hiç uğramasın
Başarılarını dünya alem tanısın
Sen benim canımın canısın
İlk göz ağrım can Saruhan'ım

Sen anacığının gururusun
Şu fani ömrümünde uğurusun
Yüce Rabbim seni nazarlardan korusun
Gözümün nuru tatlı Saruhan'ım




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder