İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

25 Şubat 2012 Cumartesi

KİTAPLAR

 Size kitap kurdu olduğumu söylemiştim bunlar satın aldığım kitaplar epey bir süre kitap satın almam herhalde (Tabi durabilirsem, kitap gördümü duramıyorum illa kendi kütüphanemde de olmasını istiyorum :)) )


Bunlarda kütüphaneden okumak için aldığım ödünç kitaplar.Okuma sırasına göre dizdim. Üstte bulunan AVUCUMUZDAKİ KELEBEK bitti, GEL ile beraber Kütüphaneye iade etmemi bekliyorlar. İki tane ELİF adlı kitapta sırayla okunacak kitaplar



Önce kütüphanenin kitapları sonra kendi kitaplarım. Kütüphaneden almış olduğum kitapların süresi 15 gün olduğu için onları kısa zamanda bitirip iade etmek lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder