İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

14 Kasım 2016 Pazartesi

Tart Kek


Günaydın Blog; 

Günaydın Blogcanlarım;

Pazar gününde hava yağışlı olunca bizde koca günü evde geçirdik evlatlarımla birlikte. Pazar gününden  geriye kalanları da sizlerle paylaşmak istedim. Çok konuşup laf kalabalığı yapmak istemiyorum  :)

Bugün yaptığım yeni bir tarif denedim ve  tartta kek yapanları görüyordum ama hiç cesaret edemiyordum ve denedim tadı da görüntüsü de  harika oldu. 


Ve nefis "Tart Kek" ile karşınızdayım  sizde mutlaka deneyin 😉😃


Gelelim tarifimize ;

























TARTTA KEK 

2 yumurta
1cay bardağı şeker
1 çay bardağı siviyag
1 çay bardağı yoğurt  veya süt
Bir paket kabartma tozu
Vanilya
1 buçuk su bardağı un 


Kreması;

3 bardak süt
3 kaşık un
2 kaşık nişasta
1 bardaktan bir parmak eksik şeker


Üzerini istediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz. 

Margarin ile yağlanmış tart kalıbın da 150 derecede  15/ 20 dakika pişirin yoksa yanabilir.

Afiyetler olsun....

Musmutlu günler diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder