İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

4 Mart 2014 Salı

Faranjit

NAZAR DUASI

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Merhaba Blog
Merhaba Blogcanlarım;

Birkaç gündür sizlerden uzak kaldım. Sebebini azda olsa tahmin edebiliyorsunuzdur. Soğuk ve Grip postunda da bahsetmiştim.  Ertesi gün doktora gittim. Aile hekimimiz yutağın iltihap kapladığını ilacın bana tesir etmeyeceğini söyledi.  Farenjit benim hissettiğimden de fena çıktı.Bundan sebeple  iki gün istirahat+ 10 adet iğne verdi.  

Perşembe günü doktora gidip işyerime istirahat raporumu verip hemen eve gittim Zuzu'nunda evde olmaması nedeniyle bir güzel dinleme fırsatım oldu tabiiki. Araya da haftasonu girince dinlemek çok iyi geldi.

Hasta olmak değil de iğne olmak çok fena. Çok şükür iğneler bitti ama hala daha hastalığı üstümden atabilmiş değilim.  Öksürük geçmek bilmiyor ne yapsam geçmedi. İnşallah tez zamanda öksürükten kurtulurum.

Şimdilik hoşça ve sevgiyle kalın.



İnsanın, çiçek kadar hatırı kalmamış bu dünyada...
Koparan koparana,
Kıyan kıyana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder