İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

24 Şubat 2014 Pazartesi

Yeni Haftaya Başlarken

NAZAR DUASI

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Merhaba Blog
Merhaba Blogcanlarım;

Yeni bir haftaya başladık herkesin mutlu, sağlıklı, huzurlu haftalar geçirmesini temenni ederim.

Dünden beri ara ara yağan yağmur beni ne kadar mutlu etti desem yalan söylememiş olurum. Yağsın yağsın ki bereket geri gelsin. Ne kadar çok sevsem de sıcak ve güneşli günleri mevsiminde yaşamak  istiyoruz mevsimleri. Bu yüzdendir olsa gerek soğuk ve yağışlı günlerin gelmesi beni mutlu etti. umarım biraz uzun sürer bu havalar. 

Bu güzel havada keyif yapmak ne kadar güzel olurdu değil mi ?

Güneşli günlerimiz olması dileğiyle.

hoşça ve sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder