İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

26 Şubat 2014 Çarşamba

Soğuk ve Grip

NAZAR DUASI

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Merhaba Blog
Merhaba Blogcanlarım;
Soğuk günler iyiden iyiye kendini bir kaç gündür hissettirmeye başladı. Hava iyiden iyiye iyice soğudu. Kış mevsiminde olduğumuzu yeniden anladık iyide oldu. Mevsiminde yaşanmalı değil mi tüm mevsimler.
Bugün pisli puslu bir hava var buralarda yağış yok denecek kadar az çişe şeklinde. Hava acayip soğuk. Bugün hafta sonu olmuş olsaydı bolca dinlenir yatardım keyif yapardım  hafta içi olması nedeniyle kalktık ve işimizin başına geldik.
Soğuk havalar geldi gelmesine benimde hemen kapının kenarında fırsat bekleyen faranjit kendimi gösterdi. Dün akşam başlayan boğaz ağrısı ile bugün şiddetini artmış vaziyette devam etmekte. Bugün tüm vücudum özellikle sırtımda acayip bir ağrıma hissediyorum. 
Şuan resimde görmüş olduğunuz gibi bende aynı durumdayım. :(

İnşallah en kısa zamanda sağlığıma kavuşurum.  Nerde kim hastaysa ya da hastası varsa Allah şifalarını versin diyelim.

Şimdilik hoşça ve sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder