İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

8 Mart 2013 Cuma

Kadınlar Günü & Kadın Düşmanı



Bütün bayan blog sahibi arkadaşlarımın Kadınlar Gününüz kutlu olsun.

Bugün tüm dünyada  kadına yönelik şiddete hayır diye kutlamalar var.

Daha dün iş yerindeki mobbing ten bahsetmiştim. 
Bugün ise; işyerinde  bir kadının bir kadın tarafından psikolojik şiddete maruz kalması kadar acı bir şey yoktur sanırım.

En acısı bu mudur ki.


8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu olsun :(



Eşim iş çıkışı beni alarak moralim biraz yerine gelsin diye gezdirdi, oradan da akşam yemeğimizi dışarı da yedik. Böyle zamanlarda insanın ailesi ve dostlarının olması kadar güzel bir duygu yoktur. 

Allah'ıma şükürler olsun ki iş yerinde de sosyal hayatımda da yalnız değilim. 

Gerçi ben moralimi bozmadım bozmamda. benimle uğraşan kişi okumuş makam mevki sahibi olmuş fakat insan olmamış bir kişi olduğundan sadece güldüm ve geçtim. Neyse lafı daha da uzatmayayım.

Daha da anlatmama gerek yok sanırım. Bu duruma gülsem mi ağlasam mı bilemedim ya neyse...



Sevgilerimle Kalın   &  Mutlu hafta sonları geçirmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder