İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

8 Ocak 2013 Salı

Kartanesi



bembayaz kaldırımlar caddeler sokaklar 

dokunur tenime kartanesi 
hergece daldığım buğulu camlar 
yazdırır bana kar tanesi 



kararmış gözlerim görmezdi aşkı
ağlatırdı hergün dinlediğim şarkı 
yoktu bedenimin enkazdan farkı 
tuttu elimden kar tanesi.... 



sevilmeye degermi bilinmez 
zihninden hatıralar silinmez 
yollar engebeli yanına gidilmez 
sonsuzluzlugumdur benim kartanesi 



yaklaşmayın yanıma kafam dumanlı 
sözlerim kırıcı ellerim kanlı 
beni yargılayan sadece tanrı 
Gönderdi bana kartanesi


(Alıntıdır)

2 yorum:

  1. dün akşam samsuna da yağdı çok azda olsa kartaneleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizede az yağsaydı keşke çok ssoğuk havaaa :(

      Sil