İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

18 Ocak 2013 Cuma

Diyet-Sıcak Çikolata

Çok şükür haftasonu geldi. 
Yarın yarım gün çalışma var olsun.
 O bile tatil sayılır öğleden sonraları bana kalıyor.
Eşiminde hafta tatili Cumartesi olduğu için gezme günümüz bizim Cumartesi günleri.
Bugün ilk defa yaşadığım şehirde rüzgar vardı öyle güzel esiyordu ki.
Yağmur ha yağdı ha yağacak dedik ama yağmur maalesef yağmadı.
Yok yok yaşadığım bu şehre kolay kolay yağmur düşmüyor.
Keşke yağsada biraz ortalıktaki pislikler temizlense
Bir ara ne güzeldi üç gün hiç aralıksız kar yağmıştı.

Bugünden itibaren bende  diyette olduğum içindir neler yediğini sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bu zamana kadar yazdıklarımı paylaşmadım çünkü iyice asılmamış olduğumdandır 
Ama yaza kadar 7-8 kilonun gitmesi lazım.
 bakalım amacımıza ne kadar zamanda ulaşacağım :)

Sabah Kahvaltısı 

Eti Form (4 adet)
1 orta boy haşlanmış patates
5 adet zeytin
biraz beyaz peynir
Şekersiz Naneli-Rezene

Ara öğün 
2 adet eti form

Öğle yemeği arasında bugün komşuma çıktık. Eşlerimiz Cuma namazından çıkıp bizlere sofrayı hazırlamışlardı. Menümüz de yine kahvaltı vardı :))

Benim yediklerim :)
(Fırına uğramıştık ve oradaki arkadaş bize kendi yapmış olduğu Un helvasından vermişti 1 adette öğle yemeğinden önce onuda tadına baktık)
5 adet zeytin 
Salatalık-domates
1 dilim kızarmış ekmek
2 kaşık pekmez
Sucuklu yumurta (Çok yemedim )
biraz beyaz peynir


Ara öğün
2 bardak yeşil çay

Akşam yemeği
1 küçük kase yoğurt
küçük dilim mısır ekmeği
8 kaşık zeytinyağlı pırasa

Gün içerisinde içilen su miktarı 1,5 litre

Ve oğlumla beraber içtiğimiz 

Bu biraz fazla kaçamak yaptım :( Bunları telafi edeceğim.
Şimdilik herkese iyi akşamlar dilerim 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder