İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

19 Ocak 2013 Cumartesi

Diyet durumu :)



Güzel bir haftasonundan herkese günaydınlar dilerim. 
İnşallah keyiflerinizde yerindedir. 
Ben bugün güne çok enerjik ve güzel başladım.
Dışarıda pırıl pırıl bir hava..
Güneşin kış gününde kendini göstermesi bile içimizi ısıtmaya yetiyor 
Bu sefer olacak ben inanıyorum :) Tartıya çıktım ve gördüğüm sonuç 61 idi :( 
Gerçi diyete başlayacağım dediğim zaman tartı 62 yi gösteriyordu.
En azından 1 kilo kaybım var :)) 
Sonuç en azından biraz olsun tebessüm etmeme ve karamsar olmamam gerektiğini gösteriyor.
Benim derdim TATLI . Tatlıdan nasıl vazgeçeceğim ben ?
Bir önerisi olan varsa mutlaka benimle paylaşsın arkadaşlarım.

Temmuz ayına kadar 55 olmalıyım. 
Sonuçta verilecek kilo çok değil ama istemek azmetmek bunu için birazda olsun çaba sarf etmek gerek..
Tabi verdikten sonrada geri almamaya dikkat etmek .

Gelelim bu sabahki kahvaltımıza :)
Sabah kalkar kalkmaz oda sıcaklığında 2 bardak su

4 yemek kaşığı mısır gevreği süt ile birlikte
1 bardak naneli-rezene

Şimdilik benden bu kadar akşama yeniden yediklerimle ilgili bir post hazırlayacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder