İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

19 Aralık 2012 Çarşamba

Zuzu'nun annesi Hasta

Bir kaç gündür sizlerden uzak kaldım.
Sadece yorum yazan arkadaşların yorumlarını paylaştım en kısa zamanda sizlere cevap yazacağım.

Şu sıralar havaların soğuk olması nedeniyle yeniden faranjitim depreşti :(
Doktorumuz saolsun dinlenme verdi ve evdeyim.
Sağlığıma kavuştuğumda sizlerle yeniden görüşmek ümidiyle.
Sağlıcakla ve sevgiyle kalın.

6 yorum:

  1. gecmis olsun canim rabbim safi ismi ile tecelli ede
    ben daha yeni gecirdim ne zor Allahim yardim ede
    bol su tüket ablam.
    tuzlu su ile gargara yap
    acil sifalar zuzumuda öptüm

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun bende olmak üzereyim halsizim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman dikkat et canım
      Sanada geçmiş olsun

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun canım, Adaçayı iç ve gargara yap boğazını rahatlatır ve çabuk iyileş aramıza dön olurmu:))

    YanıtlaSil