İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

20 Aralık 2012 Perşembe

Yılın ilk Karı

Allah'ıma şükürler olsun ki bugün kendimi biraz daha  iyi hissederek güne uyandım. 
Ne kadar boğazımdaki ağrı geçmemiş olsa bile baş ağrısı olmadan güne uyanmak çok güzeldi.
Ve sabah Zuzu'yu okula göndermek için uyandığımda karşımdaki manzara ben çok şaşırttı. 
Dün hava o kadar ılıktı ki bugün ise kar yağıyordu. 
Zuzu karı çok sevdiği için onu bugün uyandırmak biraz kolay oldu.
Annee ! Ne güzel kar yağmış ya artık oynayabileceğiz karda demeye başladı :)
Daha okula gitmeden oyun oynayacağını düşünüyordu
Zuzu'yu gönderdim ve bu güzel anı fotoğraflamadan geçemedim.



2 yorum:

  1. bugün istanbulda yaşayanların çoğundaki görüntü :)) samsundada yağar inşallah kızımda çok seviyo..

    YanıtlaSil
  2. Ay ne güzel canım ya, İzmir de hiç yağmıyor, özellikle yılbaşı günü yağsa ne güzel olurdu:)) Bu arada iyileşmene sevindim canım!

    YanıtlaSil