İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

30 Aralık 2012 Pazar




Küçük mutluluklar diliyorum.
Sıcacık bir çay,
Sıcak insanlar
Sana hayran bir çift göz,
Trafikçe yeşil ışık,
Yağmurlu havada hafif bir rüzgar eşliğinde çıplak ayakla dolaşmak
Ve
Toprak kokusu
Küçük şeyler diliyorum
BÜYÜK MUTLULUKLAR İÇİN


Mutlu Pazarlar....




4 yorum:

  1. Mutlu pazarlar bitanem..

    YanıtlaSil
  2. Canım yeni yılın kutlu olsun, dilerim tüm istediğin benim olsun dediğin her şey olsun, sağlıkla mutlulukla canım, öpüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah önce sağlık olsun canım hepimiz için.
      Yeni yılın seninde kutlu olsun.
      Kocaman sevgilerle öptüm

      Sil