İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

21 Kasım 2012 Çarşamba

SONSUZ DEKORASYONDA ÇEKİLİŞ ...

Ulaşmak,görmek bilgilenmek hatta katılmak için yerine getirmeniz gerekenler için şartları aşağıya olduğu gibi aktarıyorum.

Katılmak isteyenler İŞTE BURADAN :) yararlanabilir ve katılabilir
HERKESE BOL ŞANSLAR




  Çekilişde fotoğraflarda gördüğünüz lokumluk, tepsi, 6 kişilik fincan takımı hediye olarak 1 kişiye verilecektir. Çekilişe katılmak için ;
**Facebook sayfamı beğenmeniz
**Blogumu ve twitter sayfamın takipçisi olmanız
**Çekiliş sayfamı blogunuzda ve facebook sayfanızda paylaşmanız 
** Bu işlemleri yaptıktan sonra bu postun altına yorumla bilgisini vermeniz gerekmektedir.

** Çekilişin bitiş tarihi 6 aralık 2012 dir. 

Bol Şans herkese:)

10 yorum:

  1. Aaayyh!..nasil guzelmis..hem kuslu hem fincan..uctum kactim :) duyurdugun iyi oldu canim bol sanslar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok hoşuma gitti paylaşmak istedim :)

      Sil
    2. sana cikarsa ben bana cikarsa sen bama kahveye geliyorsun tamam?..ayrica blogumda sana ozel post var,gel :)

      Sil
    3. Anlaştık ablam :)

      Sil
  2. merhabalar.. bende şu tık tık olayını bilmiyorum o bağlantıda açmadı bende :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Sonsuz Dekorasyonun linkini tıklayınca açmadı mı bende oluyo ama ?

      Sil
  3. merhaba cnm çekilişe katıldığın için teşekkür ederim bol şans diliyorum.. bende merak ediyorum kime çıkacak:)

    YanıtlaSil
  4. MERHABALAR SİZİ ZİYARETE GELDİM
    BENDE BEKLERİM
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil