İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

7 Kasım 2012 Çarşamba

Sonbahar Yağmuru


İşte beklenen yağış bugün geldi. 
Ne güzeldi güneşli ve ılık günler. 
Elveda size güzel günler, kısa zamanda geri gelmenizi aramıza geri dönmenizi dört gözle bekliyorum :)
Sabah saatlerinde biraz olsun belliydi yağmurun yağacağı işe giderken yanımıza şemsiyemizi aldık ve evimizden öyle çıktık yola.
Öğle vakti olmadan yağmur başladı.

 çekilen yağmur görüntüsü; 

Sonbaharda yağması gereken yağmur geç geldi. Geç geldiği iyi oldu özellikle benim için. Hep söylüyorum kış mevsimi değil benim ayım :) Kış olmadan da yazın keyfi yaşanmaz. Her mevsimin kendine göre bir güzelliği var.
Yağmur dediğin rüzgarı olmadan yağmalı. Sessiz ve sakin yağan yağmurları her zaman sevmişimdir. 
Hani derler ya ahmak ıslatan yağmurları diye bu yağmurda gezeceksin dışarıda ıslanacaksın özgürce...
birde yağmurdan sonra kokan toprak kokusu  
Hüzünlü bir tebessüm bırakır yüzünde.
 Anlaşılması zor bir tad kalır yaşanan hüznün ardından.
Bir dost sesi duyarsan arkandan seslenen sarıl ve sev ....








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder