İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

1 Kasım 2012 Perşembe

Hayırlı Geceler


Herkese hayırlı geceler.. Bayram tatilleri bitti bizde bir koşturmaca işe daldı. Salı güne işe başladığım günden beri bir koşturmacadır devam ediyor. Kasım ayına girdik girmesine ama ben hala geride kalan 10 ayın ne kadar da hızla geçtiğini düşünmekteyim. Günler su gibi geçip gidiyor. Ömrümüzden her gün bir gün daha eksiliyor. Bu günümüze binlerce kez şükürler olsun demekten başka diyeceğimiz bir şey yok.

Sizlerden ne kadar da çok ayrı kaldım bu aralar. Ama artık Allah'ın izniyle uzun bir ayrılık görünmüyor. Artık yıllık izinler, tatiller derken uzun tatil kalmadı. Bayram tatilindeyken arada birde de olsa bloguma bakma imkanım oldu ancak bir şeyler eklemeye fırsat bulamadım.

Bayram tatilimizi Zonguldak'ta geçirdik Zuzu ile birlikte. Babamızın bayramda iş yeri çalıştığı için üç-dört gün çalışıp  bizi almaya geldi. Bizde bu arada Zuzu ile arife günü yola çıkmıştık. Bu bayram kayınvalidemin evi pek sessizdi. Her bayram bütün çocukları yanında olurdu ama bu bayram herkesin başka yerlere planları olduğundan pek sessiz, sakin geçti. Bayramın 1. günü kurbanımızı kapımızın önünde kestik. Kestiğimiz kurbanımızı Allah kabul etsin diyelim.1. günü epey soğuk yağmurlu bir hava vardı. Allah'a şükürler olsun ki 2. gününden itibaren havalar güzelleşti. Bizde kurban işini hallettikten sonra gezme fırsatı bulabildik. 

29 Ekim gecesi evimize geldik. Ertesi gün iş koşturmacası başladı ve ben ev-iş arası gidip gelmekten helak oldum diyebilirim. Tatillerden döndük bütün işler bizi bekliyor Kış temizliği yapılacak...Havalar iyice bozmadan kaloriferler yanmadan temizlikleri yapıp bitirmek gerek.

Daha da başınızı şişirmeyeyim.

 Buyrun beraber nescafe içmeye...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder