İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

22 Ekim 2012 Pazartesi

Kaçamak



Nedense bugün canım değişik bir şeyler yapmak istedi ve eşime dedim ki beni bir yerlere götür. Öğle arası eve gitmektense biraz açık havada dolaşmak iyi gelir diye düşündüğümden olsa gerek Bilecik'te en yakın yer olan Pelitözü göletine gittik. Zaten burada o su da olmasa insan hiç nefes alamaz sanırım. Hele ki benim gibi denizi  çok seven birisi için, deniz kadar olmasa da az bir suyun olduğu alan bulunmaz bir mekan.
Eşimle beraber yine göletin yolunu tuttuk ve biraz gölette yürüdükten sonra  saatimize baktığımızda işe gitmeme az bir vakit kalmış olduğunu gördük ve gözümüze ilk çarpan dinlenme yerine oturduk çayla tost yiyelim dedik. Çayları çok güzeldi fakat tostları o kadar da değil. Yinede tostlarımızı afiyetle yedik.
Saate baktık ki iş saati yaklaşmış hemen yola koyulduk.
Arada böyle tatlı kaçamaklar iyi geliyor insana...
Herkes denemeli, insan kedine ve sevdiklerine vakit ayırmalı bence.
Gördüğünüz gibi kimseler yok. İnsanlar kaçamak yapmaya biraz vakit ayırmalı bence. 
Hayatın koşturması bitmez. 
Lütfen biraz kendinize ve sevdiklerinize zaman AYIRIN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder