İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

4 Ekim 2012 Perşembe

Herkese İyi Geceler..

Herkese iyi geceler diyerek başlamak isterim
Hayat acımasız ve zalim. İnsanoğluna rahat bir gün olmaz mı. 
Memleketten bugün acı bir haber aldım. Ailecek görüştüğümüz Celal Amcamız vardı ve bir kaç gün  önce apar topar hastaneye kaldırıldığını annemle telefonda konuşurken öğrenmiştim.
Hastalığı bütün vücuduna sardığını söylediğinde annem Allah şifa versin demekten başka elimizden bir şey gelmemişti
ve 
bugün annemi işe gitmeden önce aradığımda cenazeye gittiğini söylediğinde kimin diye sorduğumda 
Celal Amcanın dediğinde şok  oldum. 
Hastaneye yatalı daha bir hafta bile olmamıştı. Hastalığına yenik düştü.
İşte sözün bittiği, sözcüklerin boğazımızda düğüm düğüm olduğu an...
Allah tahsilatlarını affetsin.
Ailesine sabırlar versin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder