İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

28 Eylül 2012 Cuma

Hayırlı Geceler


Herkese Şimdiden Cumamız mübarek olsun diye başlamak istedim. 
Sizlere arada da olsa bazen yayınlarda bulundum, bir türlü fırsat bulup ta bilgisayar başına oturamadım. Tatilden döndüğümüzden beri hep bir koşturmaca, önce kış hazırlıkları sonra Zuzu'nun okula başlaması derken epeyce ayrı kaldım. Sizlere anlatacaklarım birikti. Ancak gün gün onlardan bahsetmeye çalışacağım. Kış hazırlığı diye sizinle paylaşmıştım. Melemen hazırlamıştım kış için 2 kasa domates alıp, dayanamayıp pazara gittiğimizde yine 1 kasa domates alıp bende evde salça yapmaya çalıştım. Sağolsun ki alt komşum Nadire Teyze salça yapmama yardım etti. Onun sayesinde ekmeğe sürmelik kahvaltıda yemek için salça yaptık. Ben ekmeğe sürmelik salçayı burada gördüm. Başlarda hiç sevmemiştim. Ama zamanla bizde alıştık. 
Zuzu, Ayten teyzesinde olduğu zamanlarda salçayı sevdi ve benden de salça istedi. Bende bu yıl satın almaktan yerine kendim yapmaya çalıştım. İnşallah güzel olmuştur.İnşallah Zuzu'nun Ayten teyzesinin yaptığı gibi yapabilmişimdir.

Okullu olmak güzel herşey düzenli oluyor, sabah kalktığın saatten akşam yattığın saatte kadar. Okullar açılalı bizim için 3.ncü hafta bitmek üzere. Zuzu artık okuluna alıştı. Öğretmenini, arkadaşlarını ve servisteki teyzemizi çok sevdiğini söylüyor. Sabahları saat 07:00 de uyanıp kahvaltı yapıp en geç 07:30'da servisimiz gelmiş olmuyor. Çarşamba günü okulumuzda toplantı vardı. Okulda çocukların durumlarından bahsedildi ve tabiki okullarda olmazsa olmazlarda konuşuldu. Öğrencilerin kullanması için "Büki Büyüyor Eğitim Seti" özel basılmış bir fiyatı 65 Tl. Öğretmeniz almanız şart değil dese de diğer veliler aldığında sen almadığın zaman çocuğun o anki halini gözümün önüne getirmek bile istemiyorum. Bakalım bütün veliler ne yaparsa bizlerde onu yapacağız. Herşey çocuklarımız için. 
 O kadar çok şey var ki oysa yazacak onları da daha sonraya bırakayım değil mi sizleri şimdiden uzun yazıp sıkmayayım.
Toplantımız başlamadan önce okulumuzun bahçesindeki parkta eğlenen Zuzu ;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder