İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

17 Eylül 2012 Pazartesi

Hayırlı Geceler..


Merhabalar, bu ara yine bloga bakma fırsatı bulamadım. 
Yazı seviyorum hiç telaşesi yok ama kışın herşey kısıtlı olduğundan telaşesi çok.
Bende kışa hazırlık telaşına düştüm...
Turşular kuruluyor, salçalar yapılar, konseverler, reçeller ve daha aklıma gelmeyen bir sürü hazırlık. 
O kadar çok telaşeli ki bu işler
Bu hazırlıkları işe başlamadan bitirdiğime çok seviyorum. 
Bir aylık tatilden sonra bugün iş başı yaptım.
Uzun tatilden sonra çalışmak zor gelecek diye düşünürken hiçte umduğum gibi olmadı herşey bıraktığım gibi...
İşe başladığıma hiçte sevinemedim.
Ama çalışmalıyız.....
Kışlık olarak hazırladıklarımın resimlerini sizlerle yarın paylaşmak dileğiyle hayırlı geceler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder