İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

13 Ağustos 2012 Pazartesi

İtfaiyeciler İş Başında

Pazar günlerini seviyorum. Eşimle ve Zuzumla beraber bolca vakit geçiriyoruz.
Zuzu ile beraber bugün o kadar çok oyun oynadık ki.
Zuzu şimdiden Meraklı Minik dergisinin müdavimlerinden oldu desem yeridir.
Dergiyi incelemeyi çok seviyor.
Meraklı Minik dergisinin Haziran ayında itfaiyecileri konu almış.
Dergiyi okuya okuya ezberledik. Etkinlikleri ve oyunları bolca oynadık. 
Birde Minika Çocuk kanalında İtfaiyeci Sam'in hastasıyız.
O yüzden bu dergi tam denk geldi diyebiliriz.

İtfaiyeci İstasyonu oyunu




Oyunu 1 zar ve 2 adet iftaiye ile oynuyoruz. İtfaiye istasyonuna yerleştiriyoruz İtfaiyelerimizi  istasyona park ediyoruz  ve zarımızı atıp gelen sayı kadar ilerliyoruz. Kırmızı işaretlere kim önce varırsa kah köpeği, kah bir evi, kah ağaçta kalan kediyi, kah da bir bir dükkanı kurtarıyoruz. 
Tabi bu oyunca yenen taraf hep Zuzu oldu :) 
Mutluluğunu görmenizi isterdim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder