İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

4 Ağustos 2012 Cumartesi

Cumartesii


Bir kaç gündür sizlerden uzak kaldım. Eşimin 16/24 vardiyalarını ne kadar sevmesem de bu vardiya gelip 2 haftadır önümüze çıkıyor. 
2 akşamdır  bende arkadaşlara iftara gittim .Dün akşam Zuzu'nun Ayten Teyzesindeydim. Eve geldiğimizde saat epey geç olmuştu.  
Hemen eve gelir gelmez yattık ve gece sahura kalktık. 

Bu akşamda biz misafir ağırlıyoruz iftar yemeği ile. İnşallah yemeklerimin tadı, tuzu ve kıvamları yerindedir.

İftar Yemeği Menüsünde;
  Çorba (İlk defa yaptığım Arkadaşın tarifi)
  Etli Kuru Fasulye
  Erişte (yoğurtlu ve Cevizli sunumuyla)
  Çoban salatası
  Yoğurtlu Semizotu
   Şekerpare Tatlısı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder