İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

28 Temmuz 2012 Cumartesi

Güzel Hafta sonlarınız Olması Dileğiyle



Merhabalar;
    Bugün sabah öğlene kadar çalışma olması nedeniyle yine erken kalkmak mecburiyetindeydik. Çok şükürolsun ki kazasız belasız bir Cumartesi gününü de bitirip saat 14:00'te eve hemen kendimi attım. 
     Bugün bulunduğumuz ilde yağış olacağını hemde gök gürültülü sağnak yağışlı ama meteoroloji tutturamadı bu sefer. Bilecik yandı yandı kavruldu. Oruçlu olmamızın da etkisiyle daha da ısındı ortalık :) Saat 14:00'te eve kendimi atar atmaz Zuzu'nun çiçeklerine baktım bugün biraz daha çoğalmışlardı ama kimisi de kurumaya başlamıştı. En kısa zamanda inşallah hastalığımız geçer gider. Zuzu ile ilgilendikten sonra serin bir oda bulayım dedim ama ne mümküm her oda yanıyo, bütün camlar kapılar açık olduğu halde hiçbir esme kıpırtısı yok. Babamızın da evde olması iyi oldu bir odaya kıvrılıp uzanmışım uyandığımda saat 18:00 idi :)) Çokta iyi oldu biraz kendime geldim. 
   Hemen uyanır uyanmaz ellerimi yüzümü yıkadım ve yemekleri hazırlamaya başladım. Bu akşam ki yemeğimizde;
  • Şehriye Çorbası, 
  • Taze Fasulye,
  • Pilav, 
  • Cacık  
  • Salata  ve olmazsa olmazlardan tatlı :)
  • Puding 
 Bu Pudingin tarifini sevdiğim bir Ablam verdi ve artık dışarıdan mecbur kalmadıkça hiç hazır puding almıyorum evde yapılanlar daha bereketli oluyor ve tadı da aynı marketten alınanlar gibi.




Puding'in tarifi;

1 kilo süt
1 paket küçük kakao
2 su bardağı şeker
2 yemek kaşığı nişasta
1 yumurta sarısı
1 pk. vanilya
 Hepsini pişene kadar kaşırtırıyoruz, tencerenin dibine sarmasın.
  
Afiyet olsun 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder