İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

6 Mart 2012 Salı

Yeniden merhabalar.....
    İşten çıkıp oğluşumu Ayten teyzesinden aldıktan sonra eve geldik. Yemek yedik ve eve gelince hayalini kurduğum Türk kahvesi keyfini gerçekleştirdim. İkramlık üzümlü kurabiyeler yerine  Topi tanem vardı :)
   
         İşte Türk kahvesi keyfim ve Topi tanem 
                                                             Tatlısız olmaz (TOPİ Tanem)
                                                           Mis gibi Türk Kahvesi ve Soda
                                                        Kahve içilir de Fal bakılmadan olur mu ?
                                  
    En güzel şey evde olup dinlenmek ve keyif yapmak, bir elimde kumanda, bir elimde örgüm. Bir yılı aşkın süredik bitiremediğim örgüm bitti ve yeniden başka bir bebek yeleğine başladım. İki yeleğin fotoğrafını çekip sizinle paylaşacağım. Bu akşam tiryakisi olduğum Öyle Bir Geçer Zamanki zamanı.

     Size Murathan Mungan'la bu gecelik veda etmek isterim. 
     Hayırlı geceler.... Allah'a emanet olunuz.



Zaten yorgunluk benim genel halim. Bana,''nasılsın?'' diye soranlara, en sık verdiğim yanıtın ''yorgunum,'' demek olduğunu keşfettiğim günden beri, daha bilinçli olarak ''yorgunum''. Şu memlekette yaşayıp da yorgun olmamak mümkün mü? Beden yorgunluğu dediğinden ne olacak,iki-üç dinlenmeyle geçer, ama ben aslında vatan yorgunuyum! ruh yorgunuyum, gönül yorgunuyum, hayat yorgunuyum; öğrenmek, bilmek, anlamak, anlamamış gibi yapmak, düşünmek, hissetmek, tanımak, tanık olmak, katlanmak, anlayış göstermek, görmezden gelmek, üzerinde durmamak, idare etmek, üzülmemiş görünmek, alışmak, alışamamak, sabretmek, katlanmak, beklemek yorgunuyum. Tam da artık bu memlekette hiçbir şey şaşırtamaz beni sanırken, her seferinde yeniden şaşırmak yorgunuyum.


(Yüksek Topuklar -- Murathan Mungan)

2 yorum:

  1. Topi tanem ve türk kahvesi bende seviyorum böyle. Çok keyifli dimi? :) ne güzel bir görüntü.

    Murathan Mungan'ın bu kitabını çok severek okumuştum..

    YanıtlaSil
  2. Evet güzel bir görüntü :) Sizi takipteyim sizide beklerim :)

    YanıtlaSil